Back to reality - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Pim Lonneke - WaarBenJij.nu Back to reality - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Pim Lonneke - WaarBenJij.nu

Back to reality

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Pim

26 Februari 2014 | Nederland, Utrecht

Beste vrienden en familie,

Na een super afscheidsfeest met veel vrienden bij ons thuis in Moshi zijn we vorige week maandag vertrokken naar het koude Nederland. Inmiddels zijn we weer veilig terug in Nederland en denken we nog dagelijks terug aan ons super verblijf in Tanzania. We missen het land, de mensen, de vrienden, de natuur, de wilde dieren en het ontspannen leven nog dagelijks, maar... we beseffen ons ook goed dat het leven in Nederland zo slecht nog niet is en vonden het ook geweldig om alle vrienden en familie in Nederland weer te zien!
Na een rollercoaster week met een strak geplande verhuizing naar ons nieuwe appartement, beginnen we dus steeds meer te wennen aan ons 'oude leven'. we zijn deze week weer hard aan de slag gegaan bij het UMC en Defensie.

Gelukkig hebben we geweldige herinneringen aan de afgelopen 6 maanden!

See you all soon!!!